Πρόεδρος ATP: «Είμαστε κατακερματισμένοι, αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος στο τένις»
Ο πρόεδρος της ATP Αντρέα Γκαουντέντζι, αποκάλυψε σε πρόσφατες δηλώσεις του το μεγαλύτερο λάθος που γίνεται στο τένις και τι προτείνει για να λυθεί.
Ο Αντρέα Γκαουντέντζι έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα για ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το παγκόσμιο τένις.
Ο πρόεδρος της ATP τάχθηκε ανοιχτά υπέρ της ενοποίησης των βασικών φορέων του αθλήματος – ATP, WTA, ITF και Grand Slam – υποστηρίζοντας ότι μια κοινή διοίκηση θα μπορούσε να μειώσει τις ανισότητες, να ενισχύσει την ανάπτυξη του τένις και να προσφέρει μεγαλύτερη αξία σε παίκτες, διοργανωτές και φιλάθλους.
Με τους φορείς αυτούς διαχωρισμένους, υποστηρίζει πως χάνονται χρήματα, τη στιγμή που τα έσοδα θα μπορούσαν να είναι διπλά ακόμα και τριπλά.
«Είμαστε ακόμα πολύ κατακερματισμένοι, πολύ αργοί και υπάρχουν πάρα πολλές εσωτερικές διαμάχες. Εστιάζουμε υπερβολικά στο ποιο μέρος της πίτας δικαιούται ο καθένας, αντί να την μεγαλώνουμε συνολικά», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η λύση που προτείνει
Σύμφωνα με τον Γκαουντέντζι, το τένις δεν αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητές του σε εμπορικό επίπεδο και έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης. Όπως τόνισε, το άθλημα χρειάζεται μια ενιαία και σύγχρονη δομή που θα ευνοεί την εξέλιξη, την καινοτομία και την προσαρμογή στις προκλήσεις της επόμενης δεκαετίας.
Ο Ιταλός εκτιμά ότι μια τέτοια προσέγγιση θα ωφελούσε συνολικά το οικοσύστημα του τένις (από τους παίκτες και τα τουρνουά μέχρι τους τηλεοπτικούς παρόχους και τους φιλάθλους), δημιουργώντας κοινή στρατηγική για το μέλλον του αθλήματος.
Επιπλέον, δε δίστασε να μιλήσει για το διαφαινόμενο μποϊκοτάζ των παικτών στα Grand Slams: «Δεν πρόκειται στην πραγματικότητα για το ποσό των χρημάτων, αλλά για την ευθυγράμμιση των συμφερόντων.
Θέλουμε οι παίκτες να είναι συνεργάτες. Αυτή τη στιγμή, έχουμε μια μάλλον άβολη σχέση, όπου οι παίκτες είναι ανεξάρτητοι εργολάβοι. Τα τουρνουά λειτουργούν ανεξάρτητα, κάτι που είναι καλό, αλλά δεν υπάρχει πλήρης ευθυγράμμιση. Θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο».
ATP Chair Andrea Gaudenzi warned that tennis is leaving billions of dollars on the table due to fragmentation across the sport, per the @FT.
He said the continued failure to pool commercial businesses and reduce fragmentation between events is leading to lost revenue.
MORE:… pic.twitter.com/J4e3nhVxoI