Αρνάλντι: «Δεν μπορούσα να φάω για δύο μέρες στο Roland Garros»

Αρνάλντι: «Δεν μπορούσα να φάω για δύο μέρες στο Roland Garros»

Ο Ματέο Αρνάλντι επιστρέφει στη δράση μετά την απόσυρση από τα ημιτελικά του Roland Garros, λόγω ίωσης και θυμάται πόσο δύσκολα την διαχειρίστηκε.

Την κορυφαία στιγμή της καριέρας του ζούσε ο Ματέο Αρνάλντι (Νο.35) πριν μερικές εβδομάδες, όταν ήταν έτοιμος να αγωνιστεί στα ημιτελικά του Roland Garros.

Ο Ιταλός απέσυρε τη συμμετοχή του λόγω μιας ίωσης που τον ταλαιπώρησε, με τον ίδιο να αποκαλύπτει πως έκανε εμετούς μετά τη νίκη επί του Φράνσιτς Τιάφοου (Νο.28) στα προημιτελικά

Χωρίς να θέλει να πάρει περιττά ρίσκα, ο Αρνάλντι επιστρέφει αυτή την εβδομάδα στο Ίστμπουρν (ATP250), ώστε να προσαρμοστεί στο γρασίδι λίγο πριν από το Wimbledon.  Μάλιστα, έπρεπε να περάσει από τη διαδικασία των προκριματικών, καθώς το ranking του μπορεί να είναι στο Νο.35 τώρα, όταν δήλωσε συμμετοχή όμως  βρισκόταν εκτός του Top100.

Όπως αποκάλυψε στη συνέντευξη τύπου, δεν μπορούσε να φάει και να πιει για δύο μέρες στο Γαλλικό Όπεν, διότι έκανε εμετούς.

Στο Λονδίνο, νίκησε δύο Βρετανούς για να προκριθεί στο κυρίως ταμπλό και σήμερα (23/6) αντιμετωπίζει στον πρώτο γύρο τον επίσης Βρετανό Ζιλς Χουσέι (Νο.289).

Όσα είπε ο Ιταλός στη συνέντευξη τύπου:

Για τη διάγνωση της ίωσης: «Δεν ξέρουμε σίγουρα. Δεν έκανα ποτέ ανάλυση ή κάτι τέτοιο, αλλά νομίζουμε ότι ήταν κάποιος ιός ή κάτι τέτοιο, επειδή την ημέρα του αγώνα δεν ένιωθα καλά, και την επόμενη μέρα επίσης δεν ήμουν στην καλύτερη δυνατή φόρμα μου, και μετά γύρισα πίσω στο σπίτι. Και την Κυριακή το μεσημέρι, άρχισα να τρώω και να πίνω ξανά».

Για το γεγονός πως δεν έφαγε για δύο μέρες: «Δεν έφαγα για δύο ολόκληρες μέρες, και πρωινό το πρωί. Οπότε ήταν αρκετά άσχημα. Δεν ξέρω γιατί. Ήταν παρόμοιο με αυτό που μου συνέβη στο Ακαπούλκο. Θυμάστε πέρυσι που πολλοί παίκτες αρρώστησαν από τροφική δηλητηρίαση ή κάτι τέτοιο, και αρρώστησα κι εγώ;

Αυτό ήταν χειρότερο, σίγουρα, αλλά ήταν κάτι παρόμοιο. Κάθε φορά που έπινα ή προσπαθούσα να φάω, έκανα ξανά εμετό. Δεν ήταν και το καλύτερο, αλλά τι να κάνεις;».

Για το αν είδε τον τελικό του Roland Garros: «Το είδα, δυστυχώς! Δεν θα σχολιάσω! Ξέρω μόνο ότι θα ήταν ένας καλός ημιτελικός και αν τον κέρδιζα, θα ήταν ένας καλός τελικός και για μένα.

Αλλά ήταν ένα καλό τουρνουά, ήταν μια καλή πορεία. Έπαιξα από τα καλύτερα τένις μου, σε αγώνες μεγάλης διάρκειας, οπότε ήμουν χαρούμενος γι’ αυτό, και τώρα είμαι εδώ. Επέστρεψα στο να παίζω με τον τρόπο που θέλω. Νιώθω λίγο καλύτερα, γενικά και με το πόδι μου».