Προπόνηση με Σερένα η Σάκκαρη (pic)

Προπόνηση με Σερένα η Σάκκαρη (pic)

Η Μαρία Σάκκαρη επέλεξε να προπονηθεί με τη Σερένα Γουίλιαμς στο Wimbledon, από το να αγωνιστεί στο Ίστμπορν, λίγο πριν την έναρξη του βρετανικού Grand Slam.

Προπόνηση με την σπουδαιότερη όλων των εποχών στο τένις έκανε η Μαρία Σάκκαρη (Νο.39) στο Λονδίνο, ενόψει Wimbledon.

Η Ελληνίδα προτίμησε να κρατήσει δυνάμεις και να μην αγωνιστεί στο Ίστμπορν, που διεξάγεται αυτή την εβδομάδα. Είχε καλό λόγο να το κάνει άλλωστε, αφού από την απέναντι μεριά του φιλέ την περίμενε για προπόνηση η Σερένα Γουίλιαμς.

Η θρυλική Αμερικανίδα θα αγωνιστεί κι εκείνη στο κυρίως ταμπλό στα μονά, μετά την wildcard που της έδωσαν οι διοργανωτές, κάνοντας μια εμβληματική επιστροφή στο πιο ιστορικό Grand Slam.

Παράλληλα, η 44χρονη θα παίξει στο πλευρό της αδερφής της, Βίνους Γουίλιαμς και στα διπλά.

Φυσικά, τόσο η Μαρία όσο και η Σερένα δεν θα είναι seeded στο Λονδίνο, ενώ αναμένεται και η κλήρωση για το κυρίως ταμπλό, μόλις ολοκληρωθούν τα προκριματικά της διοργάνωσης.

Η προπόνηση με τη Μαρία Σάκκαρη: