Αποχαιρέτησε νωρίς το Wimbledon η Παπαμιχαήλ
Εκτός συνέχειας των προκριματικών στο Wimbledon είναι η Δέσποινα Παπαμιχαήλ, καθώς ηττήθηκε στα δύο σετ από την Κλερ Λου στην πρεμιέρα της.
Με τελικό σκορ 6-2, 6-1, η Ελληνίδα τενίστρια (Νο.169) άφησε πίσω της το όνειρο διεκδίκησης μίας θέσης στο κυρίως ταμπλό του Wimbledon για πρώτη φορά στην καριέρα της.
Πρώτο σετ
Παρόλο που η Παπαμιχαήλ ξεκίνησε με το δεξί στο ματς σπάζοντας το σερβίς της αντιπάλου της (Νο.145), τα πράγματα δεν κύλησαν ακριβώς όπως τα ήθελε, καθώς αμέσως μετά δέχθηκε δύο διαδοχικά breaks και βρέθηκε πίσω στο σκορ με 4-1.
Αδυνατώντας να κάμψει την αντίσταση της Αμερικανίδας, η οποία σημείωσε 13 winners και είχε ποσοστό επιτυχίας 79% στο πρώτο σερβίς έναντι του 62% της Παπαμιχαήλ, έχασε το πρώτο σετ με 6-2, δεχόμενη και ένα τρίτο break στο 5-2.
Κυριαρχία της Αμερικανίδας
Στο δεύτερο σετ, η Λου έχοντας βρει πλήρως τα πατήματά της στο γήπεδο πήρε το προβάδισμα από νωρίς στο σκορ με 3-0.
Η Παπαμιχαήλ, μην μπορώντας να βρει τις απαραίτητες απαντήσεις στα χτυπήματα και την πίεση που της ασκούσε η Λου, δέχθηκε ακόμη ένα break στο καθοριστικό 4-1, με την αντίπαλό της να σερβίρει στη συνέχεια για το ματς.
Ύστερα από 66 λεπτά παιχνιδιού, η Αμερικανίδα πήρε την πρόκριση για τον δεύτερο γύρο των προκριματικών, κατακτώντας και το δεύτερο σετ με 6-1.
Στον επόμενο γύρο, η Λου θα αντιμετωπίσει την Κέιτλιν Κεβέδο (Νο.7 του ταμπλό), η οποία επικράτησε της Σαγιάκα Ισί με 6-0, 6-3.
Θυμίζουμε πως στο ανδρικό ταμπλό, ο Στέφανος Σακελλαρίδης (Νο.146) ξεπέρασε χθες Δευτέρα (22/06) το εμπόδιο του Γιου Σιού Σου και αύριο Τετάρτη (24/06) θα ριχτεί στη μάχη με τον Φεδερίκο Κόρια για μια θέση στον τρίτο γύρο των προκριματικών του Wimbledon.