Το ξεχωριστό καλωσόρισμα στην Ιάλα
H Aλεξάνδρα Ιάλα έφτασε στο Bad Homburg για την τελευταία εμφάνισή της πριν το Wimbledon και κατά την άφιξή της στο ξενοδοχείο την υποδέχθηκε η ίδια η αθλητική διευθύντρια της διοργάνωσης, πρώην Νο1 Αντζελίκ Κέρμπερ.
Στο WTA 500 στο Bad Homburg η Ιάλα θα αναμετρηθεί στον πρώτο γύρο με την Ελίζ Μέρτενς και για την Φιλιππινέζα Νο.30 του κόσμου ήταν ξεχωριστή στιγμή η υποδοχή που της έκανε η Κέρμπερ, καθώς η Γερμανίδα είναι ένα απ’ τα είδωλά της.
Η Ιάλα προέρχεται από πολύ ικανοποιητική παρουσία στο τουρνουά στο Βερολίνο, όπου είχε φθάσει ως τα ημιτελικά και εκεί αποκλείστηκε στα δύο σετ απ’ τη μετέπειτα νικήτρια Λίντα Νόσκοβα.
Να υπενθυμίσουμε ότι πριν από λίγες ημέρες η Αντζελίκ Κέρμπε έριξε και επίσημα αυλαία στην καριέρα της στο Bad Homburg, με το τελευταίο σερβίς, τον αγώνα επίδειξης στον οποίο αντιμετώπισε την καλή της φίλη Άνα Ιβάνοβιτς.
Special welcome committee 🫶🏻 Alex Eala was personally welcomed to Bad Homburg by our Sporting Director Angie Kerber! pic.twitter.com/Efy1UApXKl
— Bad Homburg Open powered by Solarwatt (@badhomburgopen) June 22, 2026