Wimbledon: Η τελευταία wild card στη Σερένα

Wimbledon: Η τελευταία wild card στη Σερένα

Η Σερένα Γουίλιαμς έλαβε απ’ τους διοργανωτές του Wimbledon την τελευταία wild card στο μονό των γυναικών και έτσι η 44χρονη Αμερικανίδα θ’ αγωνιστεί στο τρίτο χρονικά Grand Slam της σεζόν και στο μονό και στο διπλό με συμπαίκτρια την αδερφή της Βίνους.

Στις εγκαταστάσεις του All England Club η Σερένα έχει ζήσει μυθικές στιγμές. Έχει κατακτήσει το τρόπαιο επτά φορές στο μονό (2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2015, 2016), έξι φορές στο διπλό με παρτενέρ την αδερφή της Βίνους (2000, 2002, 2008, 2009, 2012, 2016) και ακόμη μία φορά στο μικτό διπλό με συμπαίκτη τον Λευκορώσο Μαξ Μίρνιι το 1998.

Η Αμερικανίδα ξεκίνησε το μεγάλο της comeback παίζοντας διπλό σε Queen’s και Βερολίνο, όμως όλοι περίμεναν την τελική της απόφαση για το μονό και γι’ αυτό οι διοργανωτές του βρετανικού Grand Slam κρατούσαν «ανοιχτή» την τελευταία θέση.

Η επιστροφή της στα κορτ προκάλεσε παροξυσμό στον κόσμο του τένις και η θρυλική τενίστρια είναι και πάλι έτοιμη για μία ακόμη τενιστική… παράσταση στο αγαπημένο της Wimbledon.

Θα είναι η πρώτη της εμφάνιση στο Λονδίνο μετά το 2022.