Σερένα Γουίλιαμς: «Τα διπλά με τη Βίνους στο Wimbledon ήταν ιδέα της κόρης μου»

Σερένα Γουίλιαμς: «Τα διπλά με τη Βίνους στο Wimbledon ήταν ιδέα της κόρης μου»

Η Σερένα Γουίλιαμς μπορεί να αποκλείστηκε από τα διπλά του Βερολίνου, θα αγωνιστεί όμως σε αυτά του Wimbledon με την αδερφή της και απ’ ότι φαίνεται όλα ήταν ιδέα της κόρης της.

Το τένις βιώνει τις τελευταίες ημέρες την επιστροφή της σπουδαίας Σερένα Γουίλιαμς στα κορτ και αυτό από μόνο του είναι απίστευτο νέο.

Η 44χρονη συμμετείχε στα διπλά του Λονδίνου μαζί με την Βικτόρια Εμποκό (Νο.9). Εκεί πέτυχε και την πρώτη της νίκη μετά από 4 χρόνια, όμως ο τραυματισμός της Καναδής συμπαίκτριάς της δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν, λήγοντας άδοξα την πορεία τους.

Η Αμερικανίδα βρέθηκε σήμερα 16/6 στο Βερολίνο, πλάι στην Καρολίνα Μούχοβα (Νο.10), όπου ηττήθηκαν από τις πιο έμπειρες , Τζουλιάνα Όλμος και Έριν Ράουτλιφ.

Σήμερα επίσης, επιβεβαιώθηκε η wildcard που πήρε μαζί με την αδερφή της, Βίνους, για να παίξει στα διπλά του Wimbledon. Όπως αποκάλυψε η ίδια, μάλιστα, σε συνέντευξή της στο Berlin Open, η ιδέα ήταν… της κόρης της.

«Η κόρη μου Ολυμπία, μου είπε να αγωνιστώ μαζί με την αδερφή μου στα διπλά του Wimbledon και είναι πάντα σωστή για όλα, οπότε είπα ναι, γιατί όχι; Μιλάει σοβαρά, είναι πολύ έξυπνη και γνωρίζει πράγματα, οπότε της απάντησα, “εντάξει θα δούμε αν μπορούμε να το κάνουμε”».