Σερένα και Βίνους ξανά μαζί στο Wimbledon

Σερένα και Βίνους ξανά μαζί στο Wimbledon

Iστορικό θα είναι το φετινό Wimbledon καθώς η Σερένα και η Βίνους Γουίλιαμς επιστρέφουν και θα δώσουν το παρών στο διπλό, παίρνοντας wild card απ’ τους διοργανωτές.

Δύο θρύλοι του τένις, που έχουν κατακτήσει ως δίδυμο 14 τίτλους Grand Slam και 3 χρυσά ολυμπιακά μετάλλια θα είναι και πάλι παρούσες στο Wimbledon εκεί όπου έχουν θριαμβεύσει συνολικά 12 φορές στο μονό (7 η Σερένα και 5 η Βίνους), με στόχο να σηκώσουν το τρόπαιο στο διπλό για 7η φορά στην ιστορία τους, έπειτα από τις νίκες το 2000, 2002, 2008, 2009, 2012 και 2016.

Με μια θέση ακόμα να εκκρεμεί στο μονό των γυναικών, Σερένα και Βίνους είναι για την ώρα εκτός κυρίως ταμπλό.

Η Σερένα ξεκίνησε το comeback της από το Queen’s, όπου συνεργάστηκε με την άτυχη Βικτόρια Εμπόκο, ενώ στο Βερολίνο θα παίξει με την Καρολίνα Μούχοβα.