Προπονήθηκαν μαζί Κόστιουκ – Σερένα
Λίγο πριν την έναρξη του Wimbledon και όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στη Σερένα Γουίλιαμς. Η 44χρονη Αμερικανίδα έχει επιστρέψει στη δράση και οι υπόλοιπες κοπέλες της WTA Τour θέλουν να προπονηθούν μαζί με μία θρύλο του παγκόσμιου τένις.
Σήμερα ήταν σειρά της Μάρτα Κόστιουκ. Λίγες ημέρες μετά την επίσκεψή της στην Ύδρα, η Ουκρανίδα ημιφιναλίστ του Roland Garros με τις 17 διαδοχικές επιτυχίες κατά τη διάρκεια της χωμάτινης περιόδου, προπονήθηκε με την κάτοχο 23 Grand Slam και έδειξε να το ευχαριστιέται ιδιαιτέρως.
Marta and Serena practicing! pic.twitter.com/MQvB2KF6kX
— Owen (@kostekcanu) June 25, 2026
Η Σερένα Γουίλιαμς μπορεί να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε στον πρώτο γύρο του Wimbledon και η Νο.13 του κόσμου δεν θα ήθελε με κανέναν τρόπο η Αμερικανίδα σούπερ σταρ να βρεθεί στο δρόμο της πολύ νωρίς στο τρίτο χρονικά Grand Slam της χρονιάς.
Serena practicing with Kostyuk! 🤍🌱 pic.twitter.com/6JFS6U6oyX
— VeeStar 🌟 (@VeeSTARWilliams) June 25, 2026
Η προετοιμασία των κορυφαίων ολοκληρώνεται σιγά-σιγά και όλοι πλέον περιμένουν με ανυπομονησία την κλήρωση του κυρίως ταμπλό σε άνδρες και γυναίκες στο φετινό Wimbledon το μεσημέρι της Παρασκευής.