Οι αντίπαλες των αδερφών Γουίλιαμς στην ιστορική επιστροφή στο Wimbledon

Οι αντίπαλες των αδερφών Γουίλιαμς στην ιστορική επιστροφή στο Wimbledon

Στην μεγαλειώδη επιστροφή τους στο Wimbledon, Σερένα και Βίνους Γουίλιαμς θα παίξουν απέναντι σε Kαμίλα Οσόριο και Σολάνα Σιέρα.

Οι αδερφές Γουίλιαμς θα πατήσουν ξανά το γρασίδι του Wimbledon, για να αγωνιστούν στα διπλά, φέρνοντας παράλληλα αναμνήσεις από άλλες εποχές.

Η Σερένα Γουίλιαμς, η οποία αγωνίζεται και στα μονά, θα αντιμετωπίσει την Αυστραλή Μάγια Τζόιντ (Νο.53) στον πρώτο γύρο.

Όσον αφορά στα διπλά, οι θρυλικές Αμερικανίδες θα τεθούν αντιμέτωπες με τις Καμίλα Οσόριο από την Κολομβία και Σολάνα Σιέρα από την Αργεντινή στον πρώτο γύρο. Όπως είναι φυσικό, όλα τα βλέμματα του τενιστικού κόσμου θα είναι στραμμένα πάνω τους.

Στα 44 η Σερένα, στα 46 της η Βίνους, οι δυο τους φιλοδοξούν να δώσουν άλλη μια παράσταση στο αγαπημένο τους Grand Slam, αψηφώντας τον χρόνο.