Δεύτερη συνεχόμενη νίκη ο Ντρέιπερ με τον Μάρεϊ προπονητή

Δεύτερη συνεχόμενη νίκη ο Ντρέιπερ με τον Μάρεϊ προπονητή

O Τζακ Ντρέιπερ κέρδισε για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι στο Ίστμπορν, έχοντας στο πλευρό του τον Άντι Μάρεϊ.

Νέα καλή εμφάνιση του Τζακ Ντρέιπερ (Νο.160) στο Ίστμπορν, όπου επικράτησε με 2-0 σετ (7-5, 6-4) του επίσης Βρετανού Πίνινγκτον Τζόουνς (Νο.145), για να προκριθεί στα προημιτελικά.

Ο 24χρονος φαίνεται να έχει επιστρέψει σε καλή αγωνιστική κατάσταση μετά τους τραυματισμούς που τον ταλαιπώρησαν και τον άφησαν εκτός δράσης για δύο μήνες.

Έχοντας πλέον στο πλευρό του τον Άντι Μάρεϊ, ο Ντρέιπερ μοιάζει να βρίσκει ξανά τον εαυτό του και θέλει να εκμεταλλευτεί το γρασίδι για να επιστρέψει και πάλι στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης.

Μετά τη νίκη του στον πρώτο γύρο είχε δηλώσει για τον Σκωτσέζο προπονητή του: «Είναι από αυτούς που με ενέπνευσαν περισσότερο. Όταν ήμουν νεότερος τον θυμάμαι να παίζει στα μεγαλύτερα τουρνουά κι εγώ να παρακολουθώ. Μόλις μπήκα στο τουρ περάσαμε ποιοτικό χρόνο μαζί και έχουμε μια πολύ καλή σχέση και εκτός κορτ».

Στους «8» θα συναντήσει τον Γκάμπριελ Ντιαλό (Νο.91), από τον Καναδά, σε μια προσπάθεια να μπει σε ρυθμό λίγο πριν την έναρξη του Wimbledon.