Νέο σοκ για τη Σβιόντεκ – Μένει εκτός προημιτελικών στο Μπαντ Χόμπουργκ

Νέο σοκ για τη Σβιόντεκ – Μένει εκτός προημιτελικών στο Μπαντ Χόμπουργκ

Πρόωρα αποχαιρέτησε το Μπαντ Χόμπουργκ η Ίγκα Σβιόντεκ, καθώς ηττήθηκε με 2-1 σετ από την Έμα Ναβάρο και πλέον κοιτάζει το Wimbledon.

Δεν διανύει και το πιο καλό διάστημα στην καριέρα της η Ίγκα Σβιόντεκ (Νο.3), η οποία γνώρισε τον αποκλεισμό στο Μπαντ Χόμπουργκ της Γερμανίας από την Έμα Ναβάρο (Νο.24).

Η Αμερικανίδα πήρε τον αγώνα στα 3 σετ (7-5, 2-6, 6-3) μετά από 2 ώρες και 7 λεπτά παιχνιδιού και μαζί την πρόκριση στα προημιτελικά της διοργάνωσης.

Πέρα από το δεύτερο σετ, η Σβιόντεκ δεν κατάφερε να παραμείνει ανταγωνιστική σε όλο το διάστημα του αγώνα, με αποτέλεσμα να υποκύπτει στην ήττα. Πέρσι είχε φτάσει μέχρι τον τελικό, όπου ηττήθηκε με 2-0 από την Τζέσικα Πεγκούλα.

Για την Πολωνή, αυτός ήταν ο πρώτος της αγώνα μετά το Roland Garros, ενώ πλέον μπαίνει στην προετοιμασία για το Wimbledon, με σκοπό να βρε ξανά τη φόρμα της.

Στα προημιτελικά πλέον, η Ναβάρο θα βρει απέναντί της την Ρουμάνα Έλενα Γκαμπριέλα Ρούσε (Νο.105).