Νέο σοκ για τη Σβιόντεκ – Μένει εκτός προημιτελικών στο Μπαντ Χόμπουργκ
Πρόωρα αποχαιρέτησε το Μπαντ Χόμπουργκ η Ίγκα Σβιόντεκ, καθώς ηττήθηκε με 2-1 σετ από την Έμα Ναβάρο και πλέον κοιτάζει το Wimbledon.
Δεν διανύει και το πιο καλό διάστημα στην καριέρα της η Ίγκα Σβιόντεκ (Νο.3), η οποία γνώρισε τον αποκλεισμό στο Μπαντ Χόμπουργκ της Γερμανίας από την Έμα Ναβάρο (Νο.24).
Η Αμερικανίδα πήρε τον αγώνα στα 3 σετ (7-5, 2-6, 6-3) μετά από 2 ώρες και 7 λεπτά παιχνιδιού και μαζί την πρόκριση στα προημιτελικά της διοργάνωσης.
Πέρα από το δεύτερο σετ, η Σβιόντεκ δεν κατάφερε να παραμείνει ανταγωνιστική σε όλο το διάστημα του αγώνα, με αποτέλεσμα να υποκύπτει στην ήττα. Πέρσι είχε φτάσει μέχρι τον τελικό, όπου ηττήθηκε με 2-0 από την Τζέσικα Πεγκούλα.
Για την Πολωνή, αυτός ήταν ο πρώτος της αγώνα μετά το Roland Garros, ενώ πλέον μπαίνει στην προετοιμασία για το Wimbledon, με σκοπό να βρε ξανά τη φόρμα της.
Στα προημιτελικά πλέον, η Ναβάρο θα βρει απέναντί της την Ρουμάνα Έλενα Γκαμπριέλα Ρούσε (Νο.105).
An ace seals the deal! Emma #Navarro defeats last year's finalist Iga #Swiatek to reach the quarters! #BHO26 pic.twitter.com/3VZHwHCdJm