Wimbledon και cocktail party πάνε μαζί

Wimbledon και cocktail party πάνε μαζί

Ένα cocktail party είναι πάντοτε μία καλή ευκαιρία για χαλάρωση λίγο πριν τις μάχες του Wimbledon και η περσινή φιναλίστ Aμάντα Ανισιμόβα θέλει να γεμίσει τις μπαταρίες της πριν μπει στα κορτ για να υπερασπιστεί την περσινή της πορεία και γιατί όχι να κάνει το βήμα παραπάνω.

Το Wimbledon πλησιάζει. Η αγωνία κορυφώνεται και για να καταπολεμηθεί το άγχος και η πίεση χρειάζονται και τα πάρτι. Σε ένα απ’ αυτό, η απαστράπτουσα και περσινή φιναλίστ της διοργάνωσης καλωσόρισε κορυφαίες προσωπικότητες του αθλητισμού, της μόδας και των τεχνών σε μια βραδιά γεμάτη λάμψη.

Η Αμερικανίδα Νο.6 της παγκόσμιας κατάταξης έχει πολύ καλές αναμνήσεις απ’ το Wimbledon, της αρέσει το Λονδίνο και λατρεύει τη μουσική: «Λατρεύω το Λονδίνο, έχω πολύ καλές αναμνήσεις απ΄ το Wimbledon, καθώς την περσινή χρονιά, τα πήγα περίφημα. Περιμένουμε με ανυπομονησία την έναρξη των αγώνων και η μουσική λειτουργεί ως χαλαρωτικό», ήταν μερικά απ’ όσα είπε η Αμερικανίδα δύο φορές φιναλίστ πέρσι σε Grand Slam.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη WTA (@wta)