Σερούντολο: «Ήμουν σε σύγκρουση με το τένις και τη ζωή στο Roland Garros»
O Φρανσίσκο Σερούντολο, νικητής στο Queen’s, εξομολογήθηκε τη δύσκολη περίοδο που διένυσε στο Roland Garros πριν τη μεγάλη πορεία του στο Λονδίνο.
Πριν μερικές εβδομάδες, ο Αργεντίνος ηττήθηκε στον τρίτο γύρο του Grand Slam στο Παρίσι από τον Ζάκαρι Σβάιντα στα πέντε σετ και αποκλείστηκε απογοητευμένος από την διοργάνωση. Ύστερα από την ήττα του, ο Σερούντολο ενέταξε στην ομάδα του, αρχές Ιουνίου, τον Νικολάς Μασού, προκειμένου να εξελίξει το παιχνίδι του.
Και χθες (21/06) επικράτησε του Τόμι Πολ με 6-7(4), 6-4, 6-3 στον τελικό του Queen’s, κατακτώντας τον 5ο τίτλο της καριέρας του!
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ύστερα από τη νίκη του στο ESPN, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που πέρασε στο Παρίσι, την ψυχολογική του κατάσταση μετά την ήττα, αλλά και τις χαμηλές προσδοκίες που είχε για το γρασίδι.
«Πέρασα μια πραγματικά δύσκολη περίοδο στο Roland Garros. Δεν ήμουν σε καλή κατάσταση, ήμουν σε σύγκρουση με το τένις και με τη ζωή. Είναι κάτι που αποτελεί μέρος του επαγγελματικού αθλητισμού και συμβαίνει σε πολλούς παίκτες, αλλά ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει πάντα γιατί νομίζει ότι είμαστε μηχανές», εξομολογήθηκε ο Σερούντολο.
Για την συνεχή έκθεση στην οποία υποβάλλονται οι επαγγελματίες αθλητές
«Στο επάγγελμά μας, έχεις μια κακή μέρα και όλοι το μαθαίνουν. Είσαι εκτεθειμένος. Όταν επέστρεψα στο Μπουένος Άιρες, πήρα μια εβδομάδα άδεια γιατί χρειαζόμουν να κάνω ένα βήμα πίσω και να ξαναβρώ την επιθυμία να αγωνιστώ».
Για τις προσδοκίες του πριν την έναρξη της σεζόν στο γρασίδι
«Δεν είχα καμία προσδοκία στο γρασίδι. Έχανα κάθε προπονητικό σετ, αν και κάθε μέρα ένιωθα ότι έπαιζα λίγο καλύτερα. Τελικά, άρχισα να αγωνίζομαι εξαιρετικά, σαν να ήταν μια φυσική επιφάνεια για μένα».
Ο 27χρονος αθλητής πλέον βρίσκεται στο Νο.21 της παγκόσμιας κατάταξης και θα αγωνιστεί στο 250άρι τουρνουά του Ίστμπορν (22-27/06). Ως Νο.3 του ταμπλό, πέρασε με bye στους «16», όπου θα αντιμετωπίσει τον νικητή του αγώνα ανάμεσα στους Τιάγκο Τιράντε και Τζέικομπ Φίρνλει.