Πρώτος τελικός για την Οσάκα μετά από σχεδόν έναν χρόνο
Η Ναόμι Οσάκα πήρε την πρόκριση στον τελικό του Μπαντ Χόμπουργκ της Γερμανίας απέναντι στην Σίνγιου Γουανγκ με 2-0 σετ (6-3, 6-).
Μετά από σχεδόν έναν χρόνο η Ναόμι Οσάκα (Νο.15) βρίσκεται ξανά σε τελικό της WTA, καθώς επικράτησε της Ξίνγιου Γουανγκ (Νο.52) με 2-0 σετ στα ημιτελικά του Μπαντ Χόμπουργκ (WTA500).
Η Γιαπωνέζα φαίνεται να βρίσκεται σε καλή κατάσταση ενόψει του Wimbledon, ενώ η συγκεκριμένη διοργάνωση είναι και η μοναδική στην οποία αγωνίστηκε στην προετοιμασία της για το βρετανικό Grand Slam.
Αυτός θα είναι ο 14ος τελικός στην καριέρα της συνολικά, αλλά μόλις ο πρώτος στο γρασίδι και γενικά σε άλλη επιφάνεια πέρα από τη σκληρή, που ήταν οι προηγούμενοι 13.
Naomi #Osaka takes the first set 6:3 in the semifinal! 🎾#BHO26 pic.twitter.com/qwN3hfgtJf
Ένα break ήταν αρκετό στο πρώτο σετ για να φτάσει και στην κατάκτησή του με 6-3. H 28χρονη συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό και στο δεύτερο σετ, όπου μετά από 3 διαδοχικά break ήταν εκείνη που χαμογέλασε για να πάρει την πολυπόθητη πρόκριση.
Είναι ο πρώτος τελικός της τελικός μετά τον περασμένο Αύγουστο στον Καναδά, όπου ηττήθηκε από τη Βικτόρια Εμπόκο.
Στον τελικό θα αντιμετωπίσει μία εκ των Έλενα Γκαμπριέλα Ρούσε (Νο.105) και Καρολίνα Μούχοβα (Νο.11).