Κρύο ή ζέστη; – Το παράπονο της Μαρίας Σάκκαρη (vid)

Κρύο ή ζέστη; – Το παράπονο της Μαρίας Σάκκαρη (vid)

Η Μαρία Σάκκαρη παραπονέθηκε στα σχόλια μιας ανάρτησης του Wimbledon, επειδή δεν συμπεριλήφθη στο βίντεο.

Το φετινό Wimbledon πλησιάζει και οι διοργανωτές βρήκαν τη ευκαιρία να πλησιάσουν μερικούς αθλητές και μερικές αθλήτριες για να τους κάνουν την εξής ερώτηση: Πολύ ζέστη ή πολύ κρύο;

Εκείνοι απαντούν αυτό που προτιμούν, με τις απόψεις να διίστανται, προκαλώντας γέλιο.

Σε ένα χιουμοριστικό σχόλιο προχώρησε η Μαρία Σάκκαρη, κάτω από τη συγκεκριμένη ανάρτηση γράφοντας χαρακτηριστικά: «Δεν τα καταφέραμε (να μπούμε στο βίντεο) Ντόνα Βέκιτς».

Όπως ήταν φυσικό οι απαντήσεις στο σχόλιο της Ελληνίδας ήρθαν γρήγορα, με τους περισσότερους να ξεσπούν σε γέλια, ενώ απάντησε και η ίδια η Βέκιτς: «Το ξέρω, είναι λυπηρό».

Δείτε το βίντεο: