Δεύτερη σερί Top 10 νίκη και τετράδα για την Ιάλα!

Δεύτερη σερί Top 10 νίκη και τετράδα για την Ιάλα!

Η Αλεξάντρα Ιάλα πέτυχε μια σπουδαία νίκη – πρόκριση απέναντι στην Ελίνα Σβιτολίνα και συνεχίζει την εξαιρετική πορεία της στο Βερολίνο.

Νίκη καριέρας έκανε η Αλεξάντρα Ιάλα (Νο.35) που απέκλεισε την Ελίνα Σβιτολίνα (Νο.8) στα προημιτελικά του Βερολίνου με 2-0 σετ (6-3, 6-4).

Η 21χρονη έφτασε εύκολα στη νίκη, μετά από 1 ώρα και 25 λεπτά αγώνα, καταφέρνοντας να σπάσει συνολικά 5 φορές το αντίπαλο σερβίς.

Η νεαρή Φιλιππινέζα μπήκε στον αγώνα με μεγάλη συγκέντρωση και χωρίς φόβο απέναντι σε μία παίκτρια με τεράστια εμπειρία. Από τα πρώτα games έδειξε ότι μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη, πιέζοντας συνεχώς τη Σβιτολίνα και εκμεταλλευόμενη τα κρίσιμα σημεία, πήρε τελικά την πρόκριση.

Μετά τον αγώνα είχε μόνο θετικά να πει για την Ουκρανή: «Η Ελίνα είναι μια τεράστια μαχήτρια και το έχω δει πολλές φορές. Την παρακολουθώ από τότε που ήμουν παιδί, οπότε το να μπορώ να ανταγωνιστώ μαζί της σήμερα είναι μεγάλη τιμή. Την θαυμάζω πραγματικά.

Είναι μητέρα και τη βρίσκω να παίζει με τόση κομψότητα και δύναμη. Είμαι πραγματικά τυχερή που είχα αυτόν τον αγώνα σήμερα».

Αυτή ήταν δεύτερη σερί Top 10 νίκη της Ιάλα, καθώς χθες άφησε εκτός και την Έλενα Ριμπάκινα (Νο.2)!

Στον επόμενο γύρο θα αντιμετωπίσει τη Λίντα Νόσκοβα, με έπαθλο μια θέση στον τελικό.