Η αναχώρηση της Εθνικής κοριτσιών U14 για Γαλλία και η συνάντηση με Σάκκαρη

Η αναχώρηση της Εθνικής κοριτσιών U14  για Γαλλία και η συνάντηση με Σάκκαρη

Η Εθνική ομάδα τένις των κοριτσιών U14 αναχώρησε σήμερα για το Λουτσιάνα της Γαλλίας, προκειμένου να αγωνιστούν στο  Summer Cups και συνάντησε τη Μαρία Σάκκαρη.

Οι αθλήτριες της Εθνικής ομάδας U14, Ειρήνη Μπεκιάρη, Ιωάννα Τσεπετονίδου και Δήμητρα Κάλλιστρου, αναχώρησαν για τη Λουτσιάνα της Γαλλίας, όπου θα αγωνιστούν στα προκριματικά του Summer Cups.

Τα κορίτσια είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν τη Μαρία Σάκκαρη στο αεροδρόμιο, λίγο πριν από την αναχώρησή τους και άρπαξαν την ευκαιρία για να βγάλουν μερικές φωτογραφίες και να ανταλλάξουν κουβέντες.

Επικεφαλής της ελληνικής αποστολής είναι ο προπονητής Μιχάλης Αδαλόγλου.

Οι αγώνες του Tennis Europe Summer Cups θα διεξαχθούν από τις 24 έως τις 26 Ιουνίου. Στη διοργάνωση, εκτός από την Ελλάδα, θα συμμετάσχουν οι εθνικές ομάδες του Βελγίου, της Δανίας, της Γαλλίας, της Μεγάλης Βρετανίας, του Ισραήλ, της Πορτογαλίας και της Τουρκίας.