Ντρέιπερ:«Δεν έχω αποκάλεσει τον Άντι, κύριο…»

Ντρέιπερ:«Δεν έχω αποκάλεσει τον Άντι, κύριο…»
Getty Images

Ο Τζακ Ντρέιπερ νιώθει ευλογημένος που έχει στο πλευρό του τον Άντι Μάρεϊ, ένα από τα πρότυπά του, τον οποίο παρακολουθούσε στην τηλεόραση και τώρα βρίσκεται στην ομάδα του για να τον βοηθήσει να επιστρέψει στα υψηλά κλιμάκια της παγκόσμιας κατάταξης.

O Βρετανός πέρασε πολλά, αλλά σήμερα επέστρεψε στα κορτ και μάλιστα με νίκη στο ATP 250 στο Ίστμπορν. Eπικράτησε του Μάρκος Γκιρόν στα δύο σετ και μετά το τέλος της αναμέτρησης ήταν περιχαρής με τη νίκη του, όπως και με το ότι το κεντρικό κορτ ήταν κατάμεστο.

Με τον Άντι Μάρεϊ στο προπονητικό του επιτελείο είναι πανέτοιμος για μία νέα αρχή αν και δεν τον έχει αποκαλέσει… κύριο ακόμη. «Δεν τον έχω αποκαλέσει κύριο ακόμη. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Ο Άντι είναι μία απ’ τις μεγαλύτερες πηγές έμπνευσης για μένα. Τον παρακολουθούσα όταν αγωνιζόταν και τώρα είναι φοβερό το ότι περνάμε χρόνο μαζί. Πιστεύει σε μένα και το παιχνίδι μου και αυτό είναι που χρειάζομαι τώρα. Είμαι ευγνώμων που αποφάσισε να έρθει να με βοηθήσει σε αυτή τη δύσκολη στιγμή για μένα».